FIKA

Legenden har kommit på att fika är en konst !  Vi ska från och med nu börja fika med pensionärer för att det är det trevligaste folkslaget som existerar. Vi kommer alltså från och med nu ragga pensionärer ! Någon som kan fixa fram en trevlig dam/herre till Legenden som vi kan fika med så är det bara höra av sig !    Mvh Niklas Legenden

FIKA

Legenden har kommit på att fika är en konst ! Vi ska från och med nu börja fika med pensionärer för att det är det trevligaste folkslaget som existerar. Vi kommer alltså från och med nu ragga pensionärer ! Någon som kan fixa fram en trevlig dam/herre till Legenden som vi kan fika med så är det bara höra av sig !   

Mvh Niklas Legenden


Kommentarer
Postat av: Filip Slangen Lindmark

Min mormor ställer nog upp! Hon gillar SMÅ pojkar ;)

2009-11-18 @ 21:27:25
Postat av: LEGENDEN

Fyfan va underbart ! ge oss hennes nr o ge henne vårt så kontaktar vi varandra ! är det så att du vill vistas under denna fika med din mormor så är det bara att du säger till :) du är varmt välkommer <3

2009-11-18 @ 22:01:07
Postat av: LEGENDEN

Fyfan va underbart ! ge oss hennes nr o ge henne vårt så kontaktar vi varandra ! är det så att du vill vistas under denna fika med din mormor så är det bara att du säger till :) du är varmt välkommen <3

2009-11-18 @ 22:01:26
Postat av: Sofia

sv: Det vore jättekul att få komma och göra ett repotage, om jag vågar.. haha. Om det är okej så följer en kompis med, vi håller på med tidningen tillsammans, så det vore bra (hon tycker också om Legenden). Vi måste bara klura ut några frågor.. :)



Jag såg Elias (tror jag) på stan idag, men jag är så väldans blyg så jag kollade bara iväg, haha.



Men hur som helst, om det är okej så kommer vi gärna, om vi törs.

2009-11-20 @ 17:54:07
URL: http://www.implodanter.blogspot.com
Postat av: SATC

ser gott ut med fika!

2009-11-22 @ 23:31:50
URL: http://sistersandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0