videoblogg-musikvideo

Hur tydligt eller otydligt det än är så är Legenden i god takt med att filma musikvideo,
med hjälp av Dan ska de göra ännu ett framträdande i television!

Detta helgprojekt kommer ha flera uppdaterade delar, då vi får se en kamera bakom kameran,
hur tvetydigt det än kan kännas, att filma en film alltså.

Här följer dag ett, Dan anländer, har med sig enligt Legenderna alldeles för mycket bråte, ett och annat gott skämt
slinker ur pojkarnas lite för sugna munnar, käkbenen liksom spritter lite för mycket, mycket repa blir det inte heller, men vad gör det? När man har varandra..

Skåda och begrunda, så återkommer en ny del inom en snar framtid.



KRAM / Legenden

Kommentarer
Postat av: Lennta

Verkar som om det kommer ske en idéstöld här men vi får vänta o se....

2010-02-14 @ 01:27:42
Postat av: LEGENDEN

JA! Onekligen

2010-02-14 @ 18:23:49
Postat av: amanda

patrick varg! i like

2010-02-15 @ 22:22:07
URL: http://munspelsdaren.blogg.se/
Postat av: amanda

ja alltså, elias, såhär är det. varg = wolf på engelska. eftersom jag kände mig svensk skrev jag varg. arrrggghhhhh

2010-02-17 @ 20:11:29
URL: http://munspelsdaren.blogg.se/
Postat av: Eva

Det blir alltid klarare om man filmar mitt på dan.

2010-02-20 @ 16:11:32
Postat av: ELIAS - legenden

Det är ju ingen vits med ordvits ;)

2010-02-21 @ 12:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0